ყველა სიახლე

STEAMit-ის დამფუძნებლების მიერ ჩატარებული კვლევა #1

“სთიმითი”-ს დამფუძნებლების თანაავტორობით საერთაშორისო რეფერირებად ჟურნალში გამოქვეყნდა  სტატია  „ASSESSING STEM EDUCATION COMPREHENSION AMONG GEORGIAN TEACHERS – OBSTACLES AND WAYS OF IMPLEMENTATION“.

STEM განათლება ფართოდ არის აღიარებული, როგორც ღირებული სწავლების მიდგომა, რომელიც ტექნოლოგიების ეპოქაში საჭირო უნარების გამომუშავების საშუალებას იძლევა. მიუხედავად ამისა, მისი პრაქტიკაში დანერგვა რიგ გამოწვევებთან არის დაკავშირებული. კვლევის მიზანია გამოავლინოს თუ რამდენად ესმით მასწავლებლებს სწავლების STEM მიდგომის არსი. კვლევაში გამოყენებულია რაოდენობრივი კვლევის მეთოდები. საკვლევ ჯგუფს წარმოადგენდნენ ის მასწავლებლები, რომლებსაც გავლილი ჰქონდათ STEM-თან დაკავშირებული ტრენინგები, ვორკშოპები და ჰქონდათ პრაქტიკაში გამოყენების გამოცდილება.
კვლევის შედეგად დადგინდა, რომ მასწავლებლებს უჭირთ STEM სწავლების ფუნდამენტური კრიტერიუმების დასახელება. მიუხედავად STEM განათლების მხარდაჭერისა, პრობლემა არსობს მისი განმარტების სიცხადეში, რაც ართულებს მის სასწავლო პროცესში დანერგვას.

იხილეთ სტატია ბმულზე : სტატია  „ASSESSING STEM EDUCATION COMPREHENSION AMONG GEORGIAN TEACHERS – OBSTACLES AND WAYS OF IMPLEMENTATION“.