საქონლის უპირობოდ დაბრუნების პირობები
მომხმარებელს უფლება აქვს, ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე თქვას უარი დისტანციურ ხელშეკრულებაზე და დააბრუნოს საქონელი, მისი მფლობელობაში მიღებიდან 14 კალენდარული დღის განმავლობაში.
ამ ვადის გასვლასთან ერთად, მომხმარებელი კარგავს ნივთის უპირობოდ უკან დაბრუნების მოთხოვნის უფლებას.
steamit.ge არ უზრუნველყოფს თავისი ხარჯებით მომხმარებლის მიერ ნივთის დაბრუნებას. მომხმარებელი ვალდებულია სრულად აანაზღაუროს პროდუქციის დაბრუნებისათვის განკუთვნილი ხარჯები 14 კალენდარული დღის განმავლობაში.
როგორ უნდა დავაფიქსირო მოთხოვნა პროდუქტის დაბრუნება?
- შეგიძლიათ განაცხადოთ წერილობით სახით ელექტონულ ფოსტაზე - info@steamit.ge შეტყობინების გაგზავნის გზით ან/და დაგვიკავშირდეთ ნომერზე +995 599 08 36 12 .
- თუ გსურთ პროდუქტის დაბრუნება, აუცილებელია პროდუქტს ახლდეს შეძენის დროს გადაცემული ყველა თანმხლები ნაწილები და დოკუმენტი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში). ნივთზე თანმხლები სხვა დოკუმენტები, ნივთის დაუზიანებელი ყუთი (არ იგულისხმება ყუთის გახსნა), აქსესუარები და სხვა.
- თუ პროდუქტის დაბრუნება შეუძლებელია წინამდებარე დოკუმენტში მითითებული რომელიმე საფუძვლის გამო, აღნიშნულთან დაკავშირებით გეცნობებათ steamit.ge-ის მიერ შეტყობინების მიღებიდან 48 საათის განმავლობაში და ნივთი დაგიბრუნდებათ უკან.
- თუ პროდუქტი ექვემდებარება უპირობოდ დაბრუნებას, თანხის ანაზღაურება მოხდება შეტყობინების მიღებიდან მაქსიმუმ 10 სამუშაო დღეში.
- თანხის ანაზღაურება მოხდება გადახდის იმავე საშუალებებით, რომელიც მომხმარებელმა გამოიყენა.
*იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებლის მიერ შეძენილ პროდუქტს გააჩნია რაიმე ტიპის ნაკლი ან წუნი, მომხმარებელს აქვს უფლება მოითხოვოს პროდუქტის დაბრუნება მხოლოდ შესაბამისი მტკიცებულებების საფუძველზე.
*მტკიცებულებად შეიძლება გამოყენებული იყოს ფოტო, ვიდეო ან სხვა სახის დამადასტურებელი მასალა, რომელიც ცხადყოფს დეფექტის არსებობას.
steamit.ge -ს მიერ მტკიცებულებების მიღებისა და შეფასების შემდეგ, დაიწყება დაბრუნების პროცედურა და თანხის დაბრუნება 10 სამუშაო დღეში ან მომხმარებლის ინფორმირება უარყოფის შესახებ შესაბამისი ახსნა-განმარტებით.
პროდუქტის ჩაუბარებლობის შედეგი
იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებლის ბრალეულობით ვერ განხორციელდა საკურიერო კომპანიის მხრიდან steamit.ge -ს პლატფორმაზე შეძენილი პროდუქციის ჩაბარება მის მიერ მითითებულ დროს/მისამართზე, steamit.ge -ის მხარდაჭერის გუნდი გონივრულ ვადაში განმეორებით დაუკავშირდება მომხმარებელს და დააზუსტებს პროდუქციის ჩაბარებისათვის სასურველ დროს/მისამართს. თუ მომხმარებლის ბრალეულობით განმეორებით ვერ მოხდება მასთან დაკავშირება ან მომხმარებლისათვის შეძენილი პროდუქციის განმეორებით ჩაბარება მომხმარებლის მიერ სასურველი დროის მონაკვეთში/მისამართზე, steamit.ge იტოვებს უფლებას გააუქმოს შეკვეთა ამგვარი შეკვეთის განხორციელებიდან 10 დღის შემდეგ და დაუბრუნოს მომხმარებელს მის მიერ გადახდილი თანხა მისი გაუქმებიდან არაუვიანეს 5 დღისა.