გენიოსების კლუბი STEAMit-ის და SKILLWILL-ის ერთობლივი პროექტია. კლუბში გაწევრიანება 7-14 წლის მოსწავლეებს შეუძლიათ სხვადასხვა ასაკობრივ ჯგუფში. 🚀კლუბის მიზანია მონაწილეებში საინჟინრო აზროვნების განვითარება, საინჟინრო ტექნოლოგიური წიგნიერების ამაღლება, კვლევითი, საინჟინრო მოდელზე მუშაობის პროცესის დაგეგმვისა და მართვის უნარების განვითარება. ყველა აქტივობა არის პრაქტიკული ხასიათის, რაც ბავშვებს საშუალებას აძლევს შეხვედრებზე მიღებული საგნობრივი ცოდნა პრაქტიკაში გამოიყენონ და გაიაზრონ მისი ღირებულება ყოველდღიურ ცხოვრებაში. პროგრამა ბავშვების ასაკობრივი თავისებურებების გათვალისწინებით არის შედგენილი, კლუბში არის 3 ჯგუფი სხვადასხვა ასაკის ბავშვებისთვის: 7-8, 9-10, 11-14.
👉 შეავსე სარეგისტრაციო ფორმა: https://bit.ly/43IFNFR

7-8 წლის მოსწავლეებისთვის პროგრამა მოიცავს: ბუნებისმეტყველების, ინჟინერიის, ტექნოლოგიის, ელექტრონიკის, კოდირების, რობოტიკის საწყისების და კვლევის მოდულებს. თითოეული მოდული არის დამოუკიდებელი, მაგრამ ასევე კავშირში სხვა მოდულებთან, რაც უზრუნველყოფს ინტერდისციპლინურ სწავლებას.

კონსტრუირების და საინჟინრო აზროვნების საფუძვლები

1.     ენერგიის, სინათლისა და მოძრაობის ძირითადი პრინციპები

2.   ქარის, წყლის და მზის ენერგია

3.    მარტივი მექანიზმები - ბორბალი, ბერკეტი, დახრილი სიბრტყე

4.    ხიდებისა და შენობების მედეგობა

5.    ქარის გენერატორის მოდელის აგება

6.    მცენარეების ზრდა დაჭკვიანი ბაღისმოდელის შექმნა

7.    ბუნებრივი მოვლენების დაკვირვება და ჩანაწერების გაკეთება

8.    ელექტრული წრედის კომპონენტები - ელემენტი, ნათურა, ჩამრთველი

9.    მარტივი ელექტრული წრედის გამართვა

10.  პროგრამირების საფუძვლები, ალგორითმები

11.  რობოტის მართვა ბლოკური ბრძანებებით

12.  გარემოს დაცვა და ენერგიის დაზოგვის გზები

13.  პირველი გამოგონება - ”იდეიდან პროტოტიპამდე”.

14.  გუნდური პროექტი - „პატარა სამოქალაქო ინჟინრები

9-10 წლის მოსწავლეებისთვის განკუთვნილი პროგრამა მოიცავს ელექტრონიკის, კოდირების, რობოტიკის, 3D მოდელირების და ბეჭდვის საწყისებს. მოსწავლეები შეისწავლიან საბაზისო ელექტრონული კომპონენტების მუშაობის პრინციპებს და გამოყენებას, კონსტრუქტორების აწყობას, გამართვას და დაპროგრამებას ბლოკებით კოდირების საშუალებით, 3D სიმულატორში მარტივი მოდელების აგებას და 3D პრინტერის მუშაობის პრინციპებს.

საინჟინრო ტექნოლოგიების და რობოტიკის საფუძვლები

1.    ელექტრონული კომპონენტების დანიშნულება და გამოყენება

2.    შუქდიოდის, ბზუილას და ღილაკის მუშაობის პრინციპები

3.    სენსორების ტიპები - სინათლე, ტემპერატურა, მოძრაობა

4.    მარტივი ელექტრული სქემების აგება

5.    ბლოკური პროგრამირების საფუძვლები (MakeCode / micro:bit)

6.    სიგნალების გაგზავნა და მონაცემების ჩვენება ეკრანზე

7.    სინათლეზე რეაგირებადი სისტემის შექმნა

8.    რობოტის აწყობა და მოძრაობის ალგორითმები

9.    დაბრკოლების ამომცნობი და რეაგირებადი რობოტი

10.  3D მოდელირების შესავალი - ფორმები და ობიექტების გაერთიანება

11.  ტექნიკური დიზაინი და პროტოტიპის შექმნა

12.  3D პრინტერის მუშაობის პრინციპები

13.  ინტეგრირებული პროექტი - „ჭკვიანი სახლი


11-14 წლის მოსწავლეებისთვის პროგრამა მოიცავს ელექტრონიკის, კოდირების, რობოტიკის, 3D მოდელირების და ბეჭდვის საფუძვლებს. მონაწილეები შეისწავლიან ციფრული ელექტრონიკის საფუძვლებს, ელექტრული სქემების შექმნას სამაკეტო დაფაზე, მიკროპროცესორული დაფების დაპროგრამებას, სხვადასხვა ელექტრონული სენსორის და მოდულის გამოყენებას, სხვადასხვა სახის რობოტის კონსტრუქტორების აწყობას და დაპროგრამებას, 3D მოდელირების საფუძვლებს Fusion 360 პროგრამაში, შექმნილი მოდელების ბეჭდვას 3D პრინტერზე, 3D ბეჭდვის ტექნოლოგიების საფუძვლებს. სწავლების დასასრულს მონაწილეები შექმნიან დამოუკიდებელ პროექტებს.

საინჟინრო-ტექნოლოგიური დიზაინი

1.    ელექტრონიკის საფუძვლები

2.    სამაკეტო დაფაზე ელექტრონული სქემების აგება და ტესტირება

3.    მიკროკონტროლერების Arduino და micro:bit - პროგრამირების პრინციპები

4.    სენსორების გამოყენება (ტემპერატურა, სინათლე, მოძრაობა, ტენიანობა)

5.    მონაცემთა შეგროვება და გრაფიკულად წარმოდგენა

6.    LCD ეკრანის და ხმოვანი სიგნალის ინტეგრაცია

7.    ძრავების და აქტუატორების გამოყენება

8.    ზოლის მიმყოლი და დაბრკოლების ამომცნობი რობოტის აწყობა

9.    Bluetooth და Wi-Fi კავშირი - დისტანციური კონტროლი

10.  Fusion 360-ის საფუძვლები - ტექნიკური დიზაინის შექმნა

11.  3D მოდელის ბეჭდვა და მექანიკური ნაწილების აწყობა

12.  მონაცემებზე დაფუძნებული პროექტები - ჭკვიანი ბაღი, ამინდის სადგური

13.  ენერგიისა და რესურსების ეფექტური გამოყენება

14.   დამოუკიდებელი ინოვაციური პროექტის დაგეგმვა, პროტოტიპის შექმნა და პრეზენტაცია